Tko dostavlja pakete?
Dostavu paketa obavlja dostavna služba Packeta, uglavnom u suradnji s Overseas Expressom i Hrvatskom poštom na otocima ili udaljenijim područjima. Većinom dostavljaju u prijepodnevnim satima, stoga je preporučljivo da unesete adresu na kojoj ste tada dostupni (npr. vaša radna adresa, uz obavezno navođenje imena tvrtke/trgovine itd.). O terminu dostave bit ćete obaviješteni putem SMS-a ili viber poruke i/ili e-pošte, a dostavljač će vas također nazvati telefonom prije dostave. Ako vam termin ne odgovara, možete preusmjeriti paket u odabrani paketni dućan (često Tisak trafika), promijeniti datum dostave ili čak ispraviti vaše kontaktne podatke putem SMS-a ili e-pošte koju dobivate od Overseas Expressa.
Ako niste dostupni na odabranoj adresi tijekom pokušaja dostave, Overseas Express će vas obavijestiti o mogućnostima preuzimanja. Paket možete preuzeti u roku od 5 dana u OEX shopu. Dostavna služba će vas o mogućnostim preuzimanja također obavijestiti putem SMS-a ili viber poruke na broj mobitela koji ste upisali tijekom postupka narudžbe.
OEX shop je nova usluga Overseas Expressa koja omoguće uslugu dostave pošiljaka na više od 850 lokacija diljem Hrvatske. To su najčešće trafike Tisak, trgovine ili benzinske postaje, na kojima paket možete podići i izvan radnog vremena dostave. Više detalja i popis OEX lokacija pronađite na službenim stranicama kurirske službe: https://is.overseas.hr/ps.
Za informacije o vašem paketu također se možete obratiti službi za korisnike:
-
Dostavnu službu Packeta možete kontaktirati putem e-pošte na info@packeta.com, obavijest je potrebno poslati na engleskom jeziku. Ako trebate pomoć, slobodno nas kontaktirajte.
-
Overseas Express služba za korisnike dostupna je na telefonskom broju +385 1 3454 555 i na email adresi cs@overseas.hr. Radno vrijeme Overseas Express službe za korisnike je od 8. do 17. sati od ponedjeljka do petka.
Kada će moja narudžba biti poslana i koliko će trajati dostava?
Roba naručena na Jessyss.hr bit će poslana u najkraćem mogućem roku. Pripreme za obradu vaše narudžbe počinju odmah nakon primitka elektroničke potvrde o vašoj narudžbi.
Kako bismo naručene predmete dostavili što je brže moguće, koristimo usluge kurirske službe Packeta. Packeta će preuzeti vaš paket iz našeg centranog skladišta u Sloveniji te isporučiti ga dostavnoj službi Overseas Express u Velikoj Gorici. Dostavna služba Overseas Express preuzima vaš paket i dostaviti ga na vašu adresu, što znači da možete očekivati svoju narudžbu u roku od 3-5 radnih dana od dana slanja, tj. od dana kada primate elektroničku obavijest da je narudžba na putu.
Odabirom opcije plaćanja na naš tekući račun, aktivnosti za obradu narudžbe će krenuti nakon primitka sredstava na naš transakcijski račun. U tu svrhu, redovito ćemo provjeravati uplate na tekućem računu tvrtke tijekom radnog vremena. Rok isporuke počinje teći prvog radnog dana u 9:00 sati nakon primitka potvrde o uplati.
Možem li pratiti svoj paket?
Svoj paket možete pratiti putem crvenog gumba "PRATI SVOJ PAKET" koji se nalazi u e-mail obavijesti o slanju. Ovu obavijest primate čim je vaša narudžba poslana (email: Vaša narudžba je već na putu). Klikom na gumb možete pratiti status dostave i lokaciju vašeg paketa u stvarnom vremenu.
Kakvi su troškovi dostave?
Troškovi dostave variraju ovisno o vrijednosti narudžbe i načinu plaćanja:
-
Za narudžbe iznad 50 EUR dostava je besplatna ako plaćate na račun, platnom karticom ili putem usluge PayPal.
-
Za narudžbe u vrijednosti do 50 EUR poštarina iznosi 3,95 EUR ako plaćate putem bankovnog transfera, platnom karticom ili putem usluge PayPal.
-
Odabirom plaćanja pouzećem, neovisno o visini narudžbe, dodaje se naknada od 1 EUR.
Mogu li promijeniti adresu dostave?
Iz sigurnosnih razloga ne možemo promijeniti adresu na koju je vaša narudžba poslana. Nemojte brinuti - ako niste dostupni prilikom pokušaja dostave, dostavljač će vam poslati e-mail i/ili SMS ili viber poruku s uputama o tome gdje možete preuzeti paket ili kako dogovoriti ponovnu dostavu.
Poslao/la sam 2 narudžbe (ili više) istog dana ili tijekom vikenda. Je li moguće spojiti ih?
Ako ste poslali više narudžbi s plaćanjem pouzećem u kratkom vremenskom razdoblju, prvo ćemo obraditi i poslati prvu narudžbu. Nakon što prva narudžba bude preuzeta i plaćena unutar 5 dana od slanja, poslat ćemo drugu narudžbu i tako dalje. Možete nam odmah pisati nakon što pošaljete drugu narudžbu i zatražite spajanje narudžbi, ali ne možemo vam jamčiti 100% da ćemo moći udovoljiti vašem zahtjevu. U slučaju da je prva narudžba već obrađena, spajanje narudžbi više nije moguće. Ako prva narudžba nije preuzeta i plaćena u roku od 5 dana, druga narudžba koja još nije poslana automatski će se otkazati.
Za narudžbe koje su plaćene unaprijed (kreditnom karticom, PayPalom ili bankovnim prijenosom), zadržavamo pravo da ih spojimo i pošaljemo u jednom paketu, ako je to moguće.
Da li je potreban osobni dokument za preuzimanje paketa?
Dostavna služba pridržava pravo da na adekvatan način provjeri identitet preuzimatelja pošiljke (pogledom u osobni ili drugi dokument) jer to zapravo osigurava da se naručeni paket dostavi pravoj osobi.
Aktualizacija informacija o dostavi
Sigurnost naših zaposlenika i partnera je naša najviša prioritet, stoga radimo 24 sata dnevno kako bismo osigurali da svoje narudžbe JESSYSS dobijete što je brže moguće i na najsigurniji način.
Ako je vaša narudžba poslana putem usluge praćenja, moći ćete primati najnovije ažuriranja o svojoj narudžbi klikom na link praćenja u e-mailu potvrdi o slanju.
Suradnja s našim kurirskim tvrtkama nam omogućuje zaštitu njihovih vozača i vašeg zdravlja, tako da vaše omiljene pakete - pakete JESSYSS-a - i dalje mogu dolaziti do vaših vrata. To uključuje odabir sigurnih mjesta za dostavu paketa i potpisivanje vozača u vaše ime.
Još nešto...
Trudimo se držati navedene rokove dostave, ali tijekom razdoblja velike količine narudžbi (uključujući i prodajne akcije) te u razdoblju godišnjih odmora dostavljača dostave mogu trajati nešto duže.
Povremeno, ove privremene promjene u rokovima dostave mogu biti uzrokovane tehnološkim ažuriranjima naših sustava ili događajima više sile, poput ekstremnih vremenskih uvjeta. Međutim, uvijek ćemo se truditi svesti ove privremene promjene na minimum. Jessyss nije odgovoran za pakete koji se izgube ili ukradu zbog bilo kakvih posebnih uputa za dostavu koje ostavite kuriru.
Jessyss također nije odgovoran za oštećenje, uništenje ili nemogućnost isporuke proizvoda zbog rata ili civilnih nereda, štrajkova, industrijskih zastoja, neuspjele isporuke, požara, oluja, poplava, defekata, namjernog oštećenja, krađe ili bilo koje druge više sile. Jessyss neće nadoknaditi troškove nastale zbog mogućeg kašnjenja isporuke proizvoda. Također, neće pokriti troškove u slučaju gubitka ili nedostave proizvoda. Ako ste unaprijed platili proizvod, troškove neisporučenog proizvoda ćemo vam vratiti istim načinom plaćanja kojim smo primili uplatu.