Uvjeti poslovanja

1. Opčenito

Opći uvjeti web stranice Jessyss.hr izrađeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošaća (ZZP), temelje se na preporuci Hrvatske gospodarske komore, te određenim normama e-poslovanja.

Prodajni uvjeti određuju prava i obveze kupca pri kupnji proizvoda, koji su dostupni na web stranici jessyss.hr, te poslovne odnose između davatelja usluge i kupca.

Cijeli sadržaj web stranice u bilo kojem obliku (teksta, slike, zvuka..i sl.) je zaštićen autorskim pravima. Nositelj svih autorskih prava sadržaja web stranice je davatelj usluge i/ili osoba koja je navedena ispod pojedinog sadržaja. S objavom sadržaja na web stranici i omogućavanjem korištenja web stranice, davatelj usluge se ne odriče svojih autorskih prava. Sadržaj web stranice se ne smije koristiti u bili koju drugu svrhu, osim osobne vizije davatelja, te ukoliko davatelj nije prethodno dopustio drugačije korištenje, pismneim ili izrečenim načinom. U slučaju zloupotrebe, korisnik odgovara materijalno i krivično.

Korištenjem web stranice jessyss.com korisnik prihvaća sve odredbe općih uvjeta. U slučaju da se ne slažete s tim općim uvjetima korištenja, molimo Vas da odmah prestanete s korištenjem web stranice.

2. Upravitelj web stranice Jessyss.hr i davatelj proizvodnih usluga je tvrtka

IME d.o.o., Šentiljska cesta 49, 2000 Maribor, Slovenija

Tvrtka je upisana u sudski registar Okružnog suda u Mariboru kao porezni obveznik. Tvrtka je također prijavljena u registar obveznika PDV-a u Republici Hrvatskoj.

Matični broj: 209112700, OIB: 77298588110, Porezni broj: SI18406629

Broj računa IBAN: BE35 9670 3731 3337 (WISE EUROPE S.A)

Kontakt: info@jessyss.com 

3. Internet trgovina

Korisnik može kupovati putem internet trgovine, kojim upravlja tvrtka IME d.o.o., s dostupom preko poveznice www.jessyss.hr.

U slučaju da davatelj usluge-Jessyss i korisnik-kupac (u nastavku teksta vrijedi za oba: „ugovorene stranke“) nisu suglasni, tada su ovi opći uvjeti sastavni dio njihovog međusobnog ugovornog odnosa glede nabave proizvoda (u nastavku teksta: kupoprodajni ugovor).

Prilikom internet kupovine, korisnik potvrđuje da u cijelosti razumije i potvrđuje sve te opće uvjete.

Za kupovinu putem internet trgovine preko navedenih poveznica, korisniku nije potrebno izvršit prijavu.

Davatelj nije odgovoran za bilo kakav gubitak, štetu ili trošak, koji su nastali prilikom neuspjeha u izvršavanju obveza (neispunjenja ili kašnjenja) do čega je vjerojatno došlo zbog nekog događaja ili okolnosti izvan kontrole davatelja, uključujući mogućnosti više sile, problema u opskrbi električne energije, nedostatke opreme... Iako, nije ograničeno samo na navedeno.

Sve informacije koje su objavljene na web stranici, npr. opisi proizvoda, specifikacije, fotografije, su okvirne. Davatelj usluge zadržava pravo da izvrši manje promjene u opisu proizvoda bez obveze informiranja korisnika.

Ponude na web stranici su ograničene količinom i vremenom, kao što je to objavljeno na web stranici. Objavljene količine proizvoda u skladištu su informativne, i podložne promjenama, bez potrebne prethodne najave. Davatelj usluga može ograničiti maksimalan broj kupovine određenog proizvoda za korisnika, i na taj način pružiti svojim kupcima pravedno shooping okruženje.

4. Naručivanje proizvoda i obavještanje o cijenama

4.1. Kao kupac, proizvode možete vidjeti i naručiti na web stranici jessyss.hr. Ponuda je dostupna samo fizičkim osobama.

4.2. S klikom na gumb »Završi narudžbu« u postupku narudžbe potvrđujete da u cijelosti razumijete uvjete poslovanja i da se s navedenim uvjetima slažete. Nakon završetka narudžbe na web stranici primiti ćete e-mail poruku sa svim potrebnim podacima o vašoj narudžbi i dostavi pošiljke.

4.3. Sve cijene na web stranici su izražene u kunama (kn) i uključuju porez na dodanu vrijedost (PDV). Davatelj može promijeniti cijenu artikla bez prethodne obavijesti. Davatelj prodaje svoje proizvode putem plaćanja; u slučaju da je proizvod pogreškom naveden kao besplatan, davatelj nije obvezan dati korisniku taj proizvod besplatno.

4.4. Obavijest o dostavi narudžbe je smatrana kao sklapanje ugovora o kupnji, napisana je u hrvatskom jeziku i pohranjena u tvrtki. Možete je primiti putem pismenog zahtjeva, kojeg pošaljite na info@jessyss.com .

5. Postupak kupovine

5.1 Košarica za kupovinu

5.1.1. U košarici za kupovinu su prikazani artikli koje ste prethodno dodali u nju, prilikom traženja i izbora artikala. Ako želite ukloniti određeni artikl iz košarice, kliknite na poveznicu ”Ukloni” koja se nalazi uz artikl. Ako neki artikl želite dodati u košaricu, kliknite na poveznicu ”Nastavi s kupovinom“. Klikom na spomenutu stranicu se vračate na online trgovinu.

5.1.2. Svoju narudžbu dovršite s klikom na gumb ”Pošalji narudžbu“.

5.1.3. Ako je narudžba bila uspješno završena, na web stranici će se prikazati tekst "Primili smo Vašu narudžbu“ i zahvala za kupovinu. Uz to ćete na e-mail adresu, koju ste unjeli u podatke prilikom prijave, primiti poruku s podacima o narudžbi.

5.2. Potvrda narudžbe

Nakon završetka naručivanja ćete na proslijeđenu e-mail adresu, koju ste unjeli prilikom naručivanja, primiti poruku o pojedinostima narudžbe. U spomenutoj e-mail poruci biti ćete također obaviješteni o tome kako nam sve svoje upite slobodno šaljete na našu e-mail adresu info@jessyss.hr.

5.3. Pošiljka artikla

Tvrtka IME d.o.o. u dogovorenom roku pripremit će artikl za otpremu, te ga otpremiti na zadanu adresu. U slučaju neočekivanog produžetka roka dostave na duže vrijeme, kao što je navedeno u uvjetima poslovanja, kupac će biti obaviješten e-mail porukom.

Ugovorni partner za isporuku pošiljka je Hrvatska Pošta, iako prodavatelj pridržava pravo da izabere drugu uslugu dostave, ako će na taj način provesti efikasniju isporuku.

6. Poništenje narudžbe

Pravo na poništenje ugovora ima kupac sve do primanja obavijesti na proslijeđenu e-mail adresu, o predaji pošiljke na dostavu Hrvatske pošte. Nakon primitka spomenute obavijesti o dostavi narudžbe poništenje narudžbe više nije moguće.

7. Konačna potvrda narudžbe

Kada potvrdite sadržaj svoje kupovine, morate konačno potvrditi kupovinu sa odabirom načina plačanja. Prodajni ugovor između Vas i tvrtke IME d.o.o. stupa na snagu kada je narudžba potvrđena potvrdnom e-mail porukom ”Primili smo Vašu narudžbu“.

8. Mogućnost promjene narudžbe

O svim željenim promjenama u vezi izdane narudžbe, možete nas obavijestiti tako da pošaljete zahtjev na e-mail poruku ”Primili smo Vašu narudžbu”, koju ste primili prilikom izdane narudžbe, ili nas kontaktirajte putem e-mail adrese (info@jessyss.com). Pri tome ćemo se potruditi, da vam promjenu narudžbe omogućimo, iako vam ne možemo jamčiti, da će uređivanje već izdane narudžbe zapravo i biti moguće.

9. Uvjeti plaćanja

9.1. Cijena izabranog artikla vrijedi na dan kupovine, tj. na dan završetka i izdajanja narudžbe preko internet trgovine jessyss.com.

Sve cijene su u kunama (kn) te sadrže porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene ne sadrže troškove dostave tj.troškove poštarine. Ti troškovi su navedeni pri izračunu vrijednosti narudžbe preko elektronske potvrde narudžbe.

9.2. Jessyss omogućuje sljedeće načine plaćanja:

•   pouzećem,
•   s uplatom na račun tvrtke davatelja Jessyss.hr,
•   kreditnom ili debetnom karticom (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express).
•   Paypal računom.

Plačanje pouzećem

Plaćanje pouzećem

 

 

Plaćanje pouzećem je jednostavno i praktično. Poštar isporuči vašu narudžbu na Vašu kućnu adresu ili na posao, platite ju gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja od dostavljača. Ukoliko prilikom isporuke niste na navedenoj adresi, pošiljku možete preuzeti i platiti u vašem poštanskom uredu.

Uplata na račun

Uplata na račun

 

 

Plaćanje s uplatom na račun tvrtke je vrlo brz i popularan način plaćanja, jer je pouzdan i prikladan. Ako koristite internetno bankarstvo, možete naručiti i plaćati artikle iz udobnosti svog doma. Podatke za uplatu ćete primiti u potvrdi o Vašoj narudžbi. Iznos Vaše narudžbe plaćate na račun davatelja internetske stranice Jessyss.hr: BE35 9670 3731 3337 (WISE EUROPE S.A). Za poziv na broj koristite broj narudžbe, primjer: HR00 1234567, ako je 1234567 broj vaše narudžbe.

Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom

Payment cards

 

 

Omogućujemo plaćanje sa sljedećim platnim karticama:

  • Visa,
  • Mastrecard,
  • Maestro,
  • Discover/Diners,
  • American Express,
  • Apple pay,
  • Google pay.

Plaćanje putem našeg platnog sustava je sigurno jer ispunjava sve sigurnosne standarde. Poslujemo u skladu s PCI DSS standardom (Payment Card Industry Data Security Stadard) koji pruža Stripe, Inc., registriran kao multinacionalna organizacija i pružatelj softvera kao uslugu (SaaS) te davatelj i nositelj platnog sustava s kojim ima Jessyss sklopljen ugovor o prihvaćanju platnih kartica za online plaćanje. U procesu plaćanja karticom vaša kartica je autorizirana od strane izdavatelja vaše kartice (to je vaša banka, Diners club itd.), što je označeno logotipom ''Verified by Visa'' ili ''Mastercard secure code''.

Web trgovina Jessyss osigurana je također SSL sigurnosnim certifikatima. Uz SSL certifikat osobni podaci, financijski podaci te poruke korisnika ostaju privatni, jer SSL certifikat osigurava enkriptiranu vezu sa serverom. To znači da je veza između vašeg računala, tablice, mobitela i platnog sustava sigurna, jer koristi najnovije standarde šifriranja.

Autorizacija (provjera i potvrda) kartice obavlja se u stvarnom vremenu uz neposrednu provjeru podataka u bankama ili drugim izdavateljima kartice. Podaci o kartici ne pohranjuju se na Jessyss serveru. Nakon uspješno obavljene autorizacije zaprimete potvrdu o vašoj narudžbi putem e-maila i Jessyss može narudžbu procesirati i odposlati. 

Paypal

Paypal

 

 

Paypal je jedan od najpopularnijih internetskih servisa za obavljanje financijskih transakcija. Omogućuje plaćanje putem interneta ili slanje novca između korisnika usluga. Svaki korisnik Paypal-a ima svoj korisnički račun na koji se može prijaviti slično kao na internetsko bankarstvo. Kako bi mogli koristiti Paypal, morate ga povezati s vašom platnom karticom ili vašim bankovnim računom. 

Paypal je posrednik između internetskog trgovca i banke tako da predstavlja sigurnosni prioritet za obje strane. Prilikom plaćanja putem Paypal-a Jessyss ne može dobiti podatke o Vašoj platnoj kartici. Ako na blagajni odaberete način plaćanja Paypal, klikom na POŠALJI NARUDŽBU će vas stranica automatski preusmjeriti na stranicu Paypal-a gdje možete dovršiti uplatu sigurno.

10. Isporuka

Tko dostavlja pakete?

Dostavu paketa obavlja dostavna služba Packeta, uglavnom u suradnji s Overseas Expressom i Hrvatskom poštom na otocima ili udaljenijim područjima. Većinom dostavljaju u prijepodnevnim satima, stoga je preporučljivo da unesete adresu na kojoj ste tada dostupni (npr. vaša radna adresa, uz obavezno navođenje imena tvrtke/trgovine itd.). O terminu dostave bit ćete obaviješteni putem SMS-a ili viber poruke i/ili e-pošte, a dostavljač će vas također nazvati telefonom prije dostave. Ako vam termin ne odgovara, možete preusmjeriti paket u odabrani paketni dućan (često Tisak trafika), promijeniti datum dostave ili čak ispraviti vaše kontaktne podatke putem SMS-a ili e-pošte koju dobivate od Overseas Expressa.

Ako niste dostupni na odabranoj adresi tijekom pokušaja dostave, Overseas Express će vas obavijestiti o mogućnostima preuzimanja. Paket možete preuzeti u roku od 5 dana u OEX shopu (obično trafika Tisak, benzinska postaja..). Dostavna služba će vas o mogućnostim preuzimanja također obavijestiti putem SMS-a ili viber poruke na broj mobitela koji ste upisali tijekom postupka narudžbe.

OEX shop je nova usluga Overseas Expressa koja omoguće uslugu dostave pošiljaka na više od 850 lokacija diljem Hrvatske. To su najčešće trafike Tisak, trgovine ili benzinske postaje, na kojima paket možete podići i izvan radnog vremena dostave. Više detalja i popis OEX lokacija pronađite na službenim stranicama kurirske službe: https://is.overseas.hr/ps.

Za informacije o vašem paketu također se možete obratiti službi za korisnike:

  • Dostavnu službu Packeta možete kontaktirati putem e-pošte na info@packeta.com, obavijest je potrebno poslati na engleskom jeziku. Ako trebate pomoć, slobodno nas kontaktirajte.

  • Overseas Express služba za korisnike dostupna je na telefonskom broju +385 1 3454 555 i na email adresi cs@overseas.hr. Radno vrijeme Overseas Express službe za korisnike je od 8. do 17. sati od ponedjeljka do petka.

Kada će moja narudžba biti poslana i koliko će trajati dostava?

Roba naručena na Jessyss.hr bit će poslana u najkraćem mogućem roku. Pripreme za obradu vaše narudžbe počinju odmah nakon primitka elektroničke potvrde o vašoj narudžbi.

Kako bismo naručene predmete dostavili što je brže moguće, koristimo usluge kurirske službe Packeta. Packeta će preuzeti vaš paket iz našeg centranog skladišta u Sloveniji te isporučiti ga dostavnoj službi Overseas Express u Velikoj Gorici. Dostavna služba Overseas Express preuzima vaš paket i dostaviti ga na vašu adresu, što znači da možete očekivati svoju narudžbu u roku od 3-5 radnih dana od dana slanja, tj. od dana kada primate elektroničku obavijest da je narudžba na putu.

Odabirom opcije plaćanja na naš tekući račun, aktivnosti za obradu narudžbe će krenuti nakon primitka sredstava na naš transakcijski račun. U tu svrhu, redovito ćemo provjeravati uplate na tekućem računu tvrtke tijekom radnog vremena. Rok isporuke počinje teći prvog radnog dana u 9:00 sati nakon primitka potvrde o uplati.

Možem li pratiti svoj paket?

Svoj paket možete pratiti putem crvenog gumba "PRATI SVOJ PAKET" koji se nalazi u e-mail obavijesti o slanju. Ovu obavijest primate čim je vaša narudžba poslana (email: Vaša narudžba je već na putu). Klikom na gumb možete pratiti status dostave i lokaciju vašeg paketa u stvarnom vremenu.

Kakvi su troškovi dostave?

Troškovi dostave variraju ovisno o vrijednosti narudžbe i načinu plaćanja:

  • Za narudžbe iznad 50 EUR dostava je besplatna ako plaćate na račun, platnom karticom ili putem usluge PayPal.

  • Za narudžbe u vrijednosti do 50 EUR poštarina iznosi 3,95 EUR ako plaćate putem bankovnog transfera, platnom karticom ili putem usluge PayPal.

  • Odabirom plaćanja pouzećem, neovisno o visini narudžbe, dodaje se naknada od 1 EUR.

Mogu li promijeniti adresu dostave?

Iz sigurnosnih razloga ne možemo promijeniti adresu na koju je vaša narudžba poslana. Nemojte brinuti - ako niste dostupni prilikom pokušaja dostave, dostavljač će vam poslati e-mail i/ili SMS ili viber poruku s uputama o tome gdje možete preuzeti paket ili kako dogovoriti ponovnu dostavu.

Poslao/la sam 2 narudžbe (ili više) istog dana ili tijekom vikenda. Je li moguće spojiti ih?

Ako ste poslali više narudžbi s plaćanjem pouzećem u kratkom vremenskom razdoblju, prvo ćemo obraditi i poslati prvu narudžbu. Nakon što prva narudžba bude preuzeta i plaćena unutar 5 dana od slanja, poslat ćemo drugu narudžbu i tako dalje. Možete nam odmah pisati nakon što pošaljete drugu narudžbu i zatražite spajanje narudžbi, ali ne možemo vam jamčiti 100% da ćemo moći udovoljiti vašem zahtjevu. U slučaju da je prva narudžba već obrađena, spajanje narudžbi više nije moguće. Ako prva narudžba nije preuzeta i plaćena u roku od 5 dana, drugo narudžba koja još nije poslana automatski će se otkazati.

Za narudžbe koje su plaćene unaprijed (kreditnom karticom, PayPalom ili bankovnim prijenosom), zadržavamo pravo da ih spojimo i pošaljemo u jednom paketu, ako je to moguće.

Da li je potreban osobni dokument za preuzimanje paketa?

Dostavna služba pridržava pravo da na adekvatan način provjeri identitet preuzimatelja pošiljke (pogledom u osobni ili drugi dokument) jer to zapravo osigurava da se naručeni paket dostavi pravoj osobi.

Aktualizacija informacija o dostavi

Sigurnost naših zaposlenika i partnera je naša najviša prioritet, stoga radimo 24 sata dnevno kako bismo osigurali da svoje narudžbe JESSYSS dobijete što je brže moguće i na najsigurniji način.

Ako je vaša narudžba poslana putem usluge praćenja, moći ćete primati najnovije ažuriranja o svojoj narudžbi klikom na link praćenja u e-mailu potvrdi o slanju. 

Suradnja s našim kurirskim tvrtkama nam omogućuje zaštitu njihovih vozača i vašeg zdravlja, tako da vaše omiljene pakete - pakete JESSYSS-a - i dalje mogu dolaziti do vaših vrata. To uključuje odabir sigurnih mjesta za dostavu paketa i potpisivanje vozača u vaše ime.

Još nešto...

Trudimo se držati navedene rokove dostave, ali tijekom razdoblja velike količine narudžbi (uključujući i prodajne akcije) te u razdoblju godišnjih odmora dostavljača dostave mogu trajati nešto duže.

Povremeno, ove privremene promjene u rokovima dostave mogu biti uzrokovane tehnološkim ažuriranjima naših sustava ili događajima više sile, poput ekstremnih vremenskih uvjeta. Međutim, uvijek ćemo se truditi svesti ove privremene promjene na minimum. Jessyss nije odgovoran za pakete koji se izgube ili ukradu zbog bilo kakvih posebnih uputa za dostavu koje ostavite kuriru.

Jessyss također nije odgovoran za oštećenje, uništenje ili nemogućnost isporuke proizvoda zbog rata ili civilnih nereda, štrajkova, industrijskih zastoja, neuspjele isporuke, požara, oluja, poplava, defekata, namjernog oštećenja, krađe ili bilo koje druge više sile. Jessyss neće nadoknaditi troškove nastale zbog mogućeg kašnjenja isporuke proizvoda. Također, neće pokriti troškove u slučaju gubitka ili nedostave proizvoda. Ako ste unaprijed platili proizvod, troškove neisporučenog proizvoda ćemo vam vratiti istim načinom plaćanja kojim smo primili uplatu.

11. Reklamacije i informacije

V slučaju reklamacija ili zanimanja o dodatnim informacijama u vezi usluga Jessyss očekujemo vaše poruke na e-mail info@jessyss.com ili adresu: IME d.o.o., Šentiljska cesta 49, 2000 Maribor, Slovenija.

12. Povrat artikla

U slučaju da artikal nije zadovoljio vaša očekivanja, možete odustati od kupnje.

U kojem vremenskom periodu trebam artikal vratiti?

U slučaju da vam primljeni artikal ne pristaje, u roku od 14 dana od primitka pošiljke nas na e-mail adresu (info@jessyss.com) obavijestite o tome da želite vratiti kupljeni artikal, te ga vratite u vremenskom roku od 14 dana.

Pripazite da artikle vratite na vrijeme u roku propisanom Zakonom o zaštiti potrošača. Artikle koje primimo nakon roka, vraćamo na Vašu adresu o Vašem trošku.

Kako mogu isprobati naručene proizvode?

Kupac ima pravo pregledati i isprobati primljenu robu u onoj mjeri koja je zaista nužno potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja robe i kao što je to uobičajeno u trgovinama. Svako "isprobavanje" koje odstupa od gore navedenog može se smatrati korištenjem robe, a kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ukoliko je smanjenje posljedica rukovanja i isprobavanja robe, a nije bila nužno potrebna za utvrđivanje prirode, karakteristika i rada robe. Preporučujemo da pažljivo otvorite ambalažu i da ju sačuvate u nepromjenjenom stanju. Također, sačuvajte pričvršćene naljepnice i etikete, sve dok niste u potpunosti sigurni da Vam proizvod odgovara. Kod isprobavanja obuće trebate pripaziti da cipele isprobate na čistoj i glatkoj površini poput kućnog poda, a ne na vanjskim ili javnim površinama, kao što su pošta ili druga mjesta gdje čistoća podloge nije zajamčena. Pri kupnji odjeće, donjeg rublja i kupaćih kostima odgovarajuću veličinu provjerite odijevanjem preko drugih odjevnih predmeta, ne na golu kožu! Budite također oprezni na tragove šminke ili pudera.

Kako pripremiti proizvod za povrat?

Artikal nam vratite neoštećen, u jednakoj količini, osim ako je uništen, oštečen, izgubljen ili ako je njegova količina smanjena bez krivnje kupca.

Artikal koji želite vratiti, mora biti:

  • nekorišten, nenošen, čist i neoštečen, s priloženim naljepnicama i etiketama, u originalnoj ambalaži;
  • artikli koji su prodani u kompletu moraju biti isto tako i vraćeni;
  • cipele je potrebno vratiti u originalnoj kutiji za cipele, a kutija ne smije biti oblijepljena poštanskim naljepnicama i trakama, već mora biti zaštićena odgovarajućom ambalažom - drugom kutijom, vrećicom, papirom za zamatanje,
  • ambalaža kozmetičkih proizvoda mora ostati originalno zatvorena;
  • iz higijenskih razloga naušnice, čarape, trake za kosu ne mogu se vratiti ili zamijeniti.

Jessyss pridržava pravo odbiti proizvod ako gore navedeni zahtjevi nisu ispunjeni. Ako je vaš proizvod odbijen, primit ćete e-mail obavijest.

Kako spakirati cipele za povrat?

Cipele su pakirane u originalnoj kutiji proizvođača, često se spremaju u posebne vrećice, zaštićene su papirom, imaju papirnato ili drugo punilo, lijeva i desna cipela odvojene su međkartonom. Sve navedeno u online trgovini spada u komplet cipela. Prilikom povrata cipela, obavezno pošaljite cipele zajedno s kutijom u kojoj ste primili cipele te sa svim pripadajućim vrećicama, papirima, kartonom i sl. Originalna kutija za cipele ne smije se koristiti kao kutija za otpremu. Originalnu kutiju je potrebno zaštititi odgovarajućom ambalažom (drugom kutijom, vrećicom, omotnim papirom), ne pisati po njoj niti lijepiti poštanske naljepnice i trake jer takva kutija više nije upotrebljiva. Ako cipele dobijemo u kutiji oštećeni samoljepljivom trakom, poštanskim naljepnicama, olovkom, flomastrom itd. i/ili bez vrećica za pohranu cipela, bez papirića i kartončića iznos za povrat umanjuje se za 3,95 EUR. Ako dobijemo cipele bez originalne kutije s kataloškim brojem proizvođača i EAN kodom, nažalost moramo odbiti prijam takvih cipela i zamoliti Vas za troškove ponovnog slanja na Vašu adresu. JESSYSS ima pravo da odbije plaćanje vraćenih paketa koji dolaze pakovano na neodgovarajući način. 

 

Vraćanje cipela

 

 

 

 

Na koju adresu vratim artikal?

Pošiljku za povrat je potrebno poslati HRVATSKOM POŠTOM na niže navedenu adresu. Uz navedenu adresu je potrebno obavezno upisati ID: 95493396. Troškove povrata snosi kupac. Molimo, sačuvajte potvrdu o slanju te račun o plaćenoj poštarini dok paket ne stigne do nas i dok ne izvršimo povrat novca. 

ROBNI TERMINALI JANKOMIR
GLOBAL EKSPRES / CRO EKSPRES SKLADIŠTE
Packeta International
ID: 95493396 (IME d.o.o.)
JANKOMIR 25 M, HALA 8/3
10090 ZAGREB

Molimo Vas da paket pošaljete isključivo Hrvatskom poštom, u suprotnom neće biti prihvaćen.

S obzirom da se skladište Jessyss nalazi u inozemstvu, molimo Vas za strpljenje, jer isporuka vraćene robe u naše skladište može trajati i 2 do 3 tjedna od dana slanja. Nakon primitka robe u skladištu u Velikoj Gorici, pošiljke se kontinuirano isporučuju u naše centralno skladište u inozemstvu. O primitku i obradi Vaše vraćene robe bit ćete obaviješteni e-mailom.

Povrat novca radimo odmah po primitku vraćenog artikla u naše skladište, kada utvrdimo da je  artikal nenošen i neoštećen. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju ili nam je poslana poslije određenog roka za povrat pošiljku ćemo uz prethodnu obavijest vratiti na adresu kupca.

Je li potrebno nešto priložiti uz proizvod koji se vraća?

Uz proizvod priložite ispunjeni obrazac za povrat robe – isprintajte ga na OBRASCU ZA POVRAT.

Gdje pronaći račun?

Račun za vašu narudžbu šaljemo elektronički u skladu s našim bezpapirnim poslovanjem. Račun ćete primiti na e-mail adresu koju ste naveli prilikom kreiranja narudžbe, kao dio obavijesti da je vaša narudžba na putu.

Za pristup računu:

  1. Otvorite e-mail s naslovom Tvoja narudžba je već na putu.
  2. Kliknite na crni gumb PRIKAŽI RAČUN, nakon čega će se otvoriti PDF datoteka s izdanim računom.

Ako obavijest o pošiljci ne možete pronaći u svom e-mail sandučiću, provjerite mapu neželjene pošte (spam) ili promocija. U slučaju problema, slobodno nas kontaktirajte na info@jessyss.com kako bismo vam račun ponovno poslali.

Ovim pristupom želimo osigurati ekološki prihvatljiv i učinkovit način dostave računa u skladu s važećim zakonima.

Kada i kako mogu dobiti povrat sredstava?

S obzirom da je naše centralno skladište u drugoj zemlji EU, može proći do 10 radnih dana da se paket vrati u naše skladište. Nakon što vaš paket stigne u naše centralno skladište, obavijestit ćemo Vas o povratu putem e-pošte. Nakon primitka vraćene robe ćemo u skladu sa zakonskim propisima vratiti novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka otkazivanja ugovora i vraćenih proizvoda. Obično izvršimo povrat novca za 1-3 radna dana od dana primitka robe, vraćene u naše centralno skladište.

Za artikle koji su plaćeni pouzećem ili uplatom na račun tvrtke, povrat novca vršimo na vaš tekući račun. Za artikle koji su plaćeni PayPal računom, povrat otkupnog iznosa vršimo na Paypal račun. Za artikle plaćane kreditnom ili debitnom karticom, povrat otkupnog iznosa vršimo na platnu karticu. Ako je narudžba plaćena vaučerom, odobrenjem ili poklon bonom, smatra se kao sredstvo plaćanja prilikom povlačenja iz ugovora, pa se tako i vraća kao poklon bon. Povrat sredstava u gotovini nije moguć. Za iznose niže od 2 EUR izdajemo poklon bone zbog bankovnih troškova i naknada platnog prometa.

Moram li platiti za povrat proizvoda?

Da. Troškove povrata robe u Veliku Goricu snosi kupac. A troškove slanja iz Velike Gorice do našeg centralnog skladišta u inozemstvu snosimo mi. Molimo da paket ne šaljete s otkupninom, pošto pošiljku s otkupninom djelatniki HR pošte u Velikoj Gorici ne mogu preuzimati i automatski će biti vraćena na Vašu adresu.

Mogu li zamijeniti primljeni artikl?

U Jessyss više ne nudimo uslugu besplatne zamjene artikla. Za sve vraćene artikle bit će vraćen novac nakon što ih pregleda naša reklamacijska služba. Ako trebate drugu veličinu ili boju artikla, morat ćete napraviti novu narudžbu.

Dobila/-o sam proizvod s greškom. Što da napravim?

U slučaju prigovora obratite nam se na info@jessyss.com ili info@jessyss.hr. Pronaći ćemo najprikladnije rješenje za vas. Obično mi rješavamo povrat takvog proizvoda.

Prava do zamjene artikla, povrata iznosa kupljenog artikla, jamstva, stvarnih pogrešaka ili netočno izvršene usluge, preciznije su opisana u Zakonu o zaštiti potrošača.

Dobila/-o sam email da sam vratila/-o nošeni proizvod. Što sad?

Jessyss pridržava pravo odbijanja proizvoda ako zahtjevi za povrat proizvoda nisu ispunjeni. Ako nam proizvod vratite sa znakovima korištenja ili oštećen, nećemo vam moći vratiti novac i možda ćemo vam ga morati vratiti. Ako je vaš proizvod odbijen, primit ćete e-mail obavijest.

Ukoliko želite da vam takav proizvod ponovno pošaljemo na vašu adresu, obvezni ste unaprijed podmiriti troškove dostave u iznosu od 3,95 EUR na bankovni račun: BE35 9670 3731 3337 (WISE EUROPE S.A) ili na Paypal račun korisnika info@jessyss.com. U suprotnom ćemo takav proizvod poslati na uništenje. Ukoliko u roku od 60 dana od vas ne dobijemo odgovor o povratu proizvoda sa znakovima nošenja, vraćeni proizvod će se automatski predati na uništenje.

Kako se izračunava povrat novca ako sam kupila/o proizvode u promociji 3 za 2?

Pri kupnji 3 proizvoda odobravamo popust u vrijednosti najjeftinijeg proizvoda.

U slučaju povrata svih artikala kupljenih u akciji 3 ZA 2, kupoprodajna cijena bit će vraćena u cijelosti. U slučaju povrata 1 ili 2 artikla kupljena u akciji 3 ZA 2, ugovor iz akcije 3 za 2 više ne vrijedi te više ne ostvarujete pravo na popust ostvaren pri kupnji 3 artikla. Vrijednost popusta odn. iznos najjeftinijeg artikla odbija se prilikom povrata cijelokupne cijene za vraćene proizvode. Naravno, dopuštamo zamjenu vraćenih artikala za druge artikle iste ili više protuvrijednosti. U tom slučaju i dalje vrijedi promocija 3 za 2.

Povrat proizvoda osvojenih u nagradnoj igri

Nagrada se ne može isplatiti u gotovini, niti se može zamijeniti za drugi predmet. Nije prenosiva te se ne može zahtijevati njezina novčana protuvrijednost. Ukoliko dobitnik ne želi preuzeti nagradu i/ili je vrati, priređivač se oslobađa svih obveza u odnosu na dobitnika ove nagradne igre i stječe pravo raspolagati nagradom u bilo koju drugu svrhu.

13. Reklamacija stvarnih pogreška i oštećene pošiljke

13.1. Prodavatelj jami kvalitetu proizvoda unutar zakonskog roka, koji počinje danom kada kupac preuzime pošiljku, pod uvjetom da je kupac slijedio upute korištenja i održavanje proizvoda, koja su priložena k proizvodu. Kupac može zahtjevati reklamaciju s vidika stvarnih pogreška u skladu s važećim zakonskim propisima.

Kada je pogreška stvarna?  Prije svega kada proizvod nema značajke koje omogućuju njegovo normalno korištenje, ili kada se kupcu dostavi proizvod koji se ne podudara s naručenim modelom. Iznimka su modeli prikazani samo zbog obavijesti.

U Jessys nastojimo da bi fotografije, objavljene uz opis artikla, predstavljale realnu sliku artikla. Premda, još uvijek postoji mogućnost, da je percepcija pojedinog artikla preko fotografije drugačija od one prilikom fizičkog susreta sa artiklom. Boja ili nijansa boje često ovise o kalibraciji boje vašeg monitora na računalu ili zaslona na mobilnom telefonu. Iako su zasloni sve bolji i bolji, svaki zaslon i dalje ima svoj prikaz boja, kontrasta i svjetla. Odstupanja u nijansi boje ne predstavljaju materijalni nedostatak proizvoda i stoga nisu predmet reklamacije. Naravno, omogućujemo povrat artikla sukladno našim uvjetima za povrat i Zakonu o zaštiti potrošača.

Kako se provjerava prikladnost artikla? Provjerava se tako da se usporedi s drugim besprijekornim artiklom iste vrste, kao i s navodima proizvođača, tj. sa navodima na samom artiklu.

Kako provesti stvarnu grešku? Kupac nas mora na svoj trošak, u zakonskonski određenom roku, obavijestiti o mogućoj stvarnoj greški sa detaljnim opisom na e-mail adresu: info@jesssyss.com.

Ostvarivanje prava do provođenja stvarnih pogreška proizvoda, detaljno opisuju odredbe Zakona o zaštiti potrošaća.

13.2 Davatelj je odgovoran za štetu nastalu tijekom prijevoza do primatelja. U slučaju očitih oštečenja (poderana omotnica, deformacija...itd.) primatelj mora odbiti pošiljku, da izbjegne moguće komplikacije prilikom reklamacije oštećenog artikla.

Ako ste prilikom preuzimanja pošiljke primijetili, da je paket ili artikl fizički oštećen, da u njemu nedostaje potreban sadržaj, ili da prikazuje znakove otvaranja, te ako niste pošiljku odmah odbili, morate pokrenuti postupak naknade štete od Hrvatske Pošte. To učinite tako, da pošiljku vratite natrag na poštu, u roku od 30 dana od preuzimanja. Poštanski službenici upozoravaju da je potrebno ispuniti obrazac  Zapisnik o oštećenoj pošiljci , kojeg također morate potpisati. Zajedno s Hrvatskom Poštom ćemo pobrinuti da vam se nastala šteta nadoknadi u najkraćem vremenskom roku.

14. Pravo odbijanja usluge

Ako davatalj usluge smatra da korisnik krši pravo na snazi, ili šteti interesima web stranica kojima upravlja davatelj, ili njegovim pridruženim tvrtkama ili podružnicama, može bilo kada i bez prethodne obavijesti prekinuti, izmijeniti, privremeno ili trajno prekinuti ili poništiti narudžbe ili članstvo korisnika, uključujući i pristup do bilo kojeg sadržaja na web stranici za određenog korisnika.

15. Primjerenost proizvoda

Artikl u ponudi primjeren je svrsi, što je vidljivo iz opisa fotografija artikla. Unatoč preciznom rukovanju, mogućnost je da dođe do pogreške pri opisu ili fotografiji artikla. U Jessys nastojimo da bi fotografije, objavljene uz opis artikla, predstavljale realnu sliku artikla. Premda, još uvijek postoji mogućnost, da je percepcija pojedinog artikla preko fotografije drugačija od one prilikom fizičkog susreta sa artiklom. Boja ili nijansa boje često ovise o kalibraciji boje vašeg monitora na računalu ili zaslona na mobilnom telefonu. Iako su zasloni sve bolji i bolji, svaki zaslon i dalje ima svoj prikaz boja, kontrasta i svjetla. Odstupanja u nijansi boje ne predstavljaju materijalni nedostatak proizvoda i stoga nisu predmet reklamacije. Naravno, omogućujemo povrat artikla sukladno našim uvjetima za povrat i Zakonu o zaštiti potrošača.

16. Politika zaštite osobnih podataka

16.1. Pravila privatnosti

Zaštita osobnih podataka naših korisnika je važna odgovornost naše tvrtke. Sve web aktivnosti tvrtke IME d.o.o. su u skladu sa zakonodavstvom Europske Unije (Direktiva 95/46/ES, Direktiva 2002/58/ES), konvencijama Vijeća Europe (Treaty Conventions ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) i Zakonom o zaštiti osobnih podataka (Ur.l. RS, br. 86/2004 s izmjenama i dopunama). Politika privatnosti bavi se korištenjem informacijama tvrtke IME d.o.o., koje preuzima od vas, kada posjetite našu web stranicu.

U tvrtki IME d.o.o. poštujemo Vašu privatnost, zato Vaše osobne podatke uvijek brižno pohranjujemo. Svi preneseni podaci su zaštićeni od uplitanja treće strane, što vam omogućuje bezbrižno i nesmetano poslovanje sa tvrtkom IME d.o.o., koje upravlja web stranicom jessyss.com. Mi nikada nečemo na bilo koji način zlorabiti vaše osobne podatke.

Vaši kontaktni i osobni podaci nikada neće biti dostupni trećim stranama, osim u slučajevima propisanima zakonom. Nikada vam nečemo slati e-mail poruke, na adresu koju niste unjeli u navedene podatke, osim u primjeru važnih transakcijskih e-mail poruka, koje ste posebno zatražili.

Bilo kada se možete brzo i jednostavno odjaviti, sa bilo koje od naših elektronskih obavijesti.

16.2. Skupljanje i obrada podataka

Osobni podatak predstavlja bilo koji podatak (vaše ime, prezime, e-mail adresu ili kučnu adresu), koji se odnosi na određenu ili prepoznatljivu fizičku osobu, dakle pojedinca, bez obzira na oblik, u kojem je izražen. IME d.o.o. ne prikuplja vaše osobne podatke ukoliko to sami ne omogućite pri narudžbi artikala, ili kada naručujete naše e-novosti.

16.3. Korištenje i objavljanje osobnih podataka

Tvrtka IME d.o.o. će koristiti vaše osobne podatke isključivo iz tehničkih razloga uprave web stranice, da vam omogući pristup do posebnih podataka ili za opću komunikaciju sa vama. IME d.o.o. neće prenositi vaše osobne podatke trećoj osobi, ili ih bilo kako prodavati nekome drugome, osim ako pristup trećoj osobi izričito sami dozvolite. Zaposleni u tvrtki IME d.o.o. su dužni poštovati povjerljivost vaših podataka, i obvezani su na temelju sporazuma o povjerljivosti.

Prilikom plaćanja debitnim i kreditnim karticama se podaci o transakciji, uključujući osobne podatke, mogu prenijeti na PayLane Sp. z o.o., koji se nalazi u Gdańsk, Arkońska 6 / A3, poštanski broj: 80-387, broj OIB: 0000227278, isključivo u svrhu obrade plaćanja.

16.4. Sloboda izbora

Podatke, koje o sebi posredujete tvrtki IME d.o.o., vi nadzirete. Ako se odlučite, da vaše podatke ne želite povjeriti tvrtki IME d.o.o., pristup do određenih web stranica će za vas biti onemogućen.

Korisnici, koji se žele odjaviti iz naših obavijesti, nam mogu pisati na info@jessyss.com. Ako su se vaši osobni podaci promjenili (e-mail adresa, prezime, kučna adresa, telefonski broj i sl.) molimo Vas da nas obavijestite o nastalim promjenama na info@jessyss.com

16.5. Automatsko bilježenje informacija (neosobni podaci)

Bilo kada pristupate web stranici jessyss.com, se opći, neosobni podaci (korisnik tražilice, broj pregleda, prosječno vrijeme posjeta stranice...) bilježe automatski (ne kao dio prijave). Te informacije koristimo za mjerenje popularnosti naše web stranice, te poboljšanje sadržaja i upotrebe. Vaši podaci nisu predmet daljnjeg razmatranja i nisu vidljivi trećoj osobi.

17. Kolačići

17.1. Pravna podloga:

Izmjenjeni Zakon o elektronskim komunikacijama (Narodne novine, br. 109/2012), koji je stupio na snagu godne 2013, donio je nova pravila u vezi korištenja kolačića i sličnih tehnologija za pohranu podataka ili pristupa do informacija, pohranjenih na računalu ili mobilom uređaju korisnika.

17.2. Što su kolačići?

Kolačić je mala datoteka, koja obično sadrži niz slova i brojeva, koji se učitava na korisnikovom računalu, prilikom posječivanja određene web stranice. Prilikom svakog novog posjeta, web stranica će primiti informaciju o učitanom kolačiću, te će tako prepoznati korisnika.

17.3. Za što se uporabljaju?

Kolačići služe prilagodbi web sadržaja željama korisnika, i optimizaciji korištenja web stranice. Upotrebljavaju se također pri pripremi anonimnih statističkih podataka koji nam pomažu razumjeti korisnikovu upotrebu web stranice, te time doprinose poboljšanju web sadržaja bez osobnog izlaganja korisnika.

17.4. Pohrana kolačića:

Kolačići mogu biti pohranjeni u različitom vremenskom razdoblju.

17.4.1. Privremeni ili trenutačni kolačići na vašem uređaju ostaju do trenutka odjave iz web pretraživača, zatim se brišu.

17.4.2. Stalni ili spremljeni kolačići na vašem uređaju ostaju tjekom cijelog vremenskog razdoblja, koji je određen u parametrima kolačića, ili dok ih korisnik osobno sam ne obriše.

17.5. Vrste kolačića:

17.5.1. Nužno potrebni kolačići

To su kolačići koji dopuštaju upotrebu nužnih komponenta za pravilno funkcioniranje web stranice.

17.5.2. Primjenljivi kolačići

To su kolačići koji sakupljaju podatke o načinu upotrebe web stranice, sa ciljom poboljšanja rada web stranice (npr. koje dijelove web stranice korisnik najčešće posjećuje). Ovi kolačići ne skupljaju informacije, koje bi omogućile identifikaciju korisnika.

17.5.3. Funkcijski kolačići

To su kolačići koji omogućavaju web stranici, da zapamti neke od vaših odabranih mogućnosti (npr. vaše korisničko ime i regiju), te da korisniku osigura naprednije funkcije sa osobnim značajkama. Ovi kolačići omogućuju pračenje vaše aktivnosti na web stranici.

17.5.4. Ciljani ili promidžbeni kolačići

Ovi kolačići su najčešće korišteni od strane trećih osoba (reklama i društvenih mreža), s namjenom prikaza ciljanih oglasa, ograničavanja broja prikaza oglasa i ciljanim mjerenjem učinkovitosti oglasa.

17.6. Upravljanje kolačićima

Kolačiće možete kontrolirati i nadzirati putem postavka pretraživača kojeg koristite. Korisnik može odlučiti, hoće li dopustiti pohranu kolačića na svojem uređaju, kolačiće može uvijek ukloniti. Web stranica djeluje optimalno, ako su kolačići omogućeni. Za upute o tome kako upravljati kolačićima, molimo vas da koristite upute za uporabu vašek pretraživača.

17.7. Upravitelj kolačića je IME d.o.o., Šentiljska cesta 49, Maribor, e-mail: info@jessyss.hr.

18. Sigurnost

IME d.o.o. se trudi da osigura potpunu sigurnost osobnih podataka. Vaši podaci su cijelo vrijeme zaštičeni od gubitka, uništenja, krivotvorenja, manipulacije, neovlaštenog pristupa ili neovlaštenog otkrivanja.

19. Maloljetne osobe

IME d.o.o. toplo preporučuje svim roditeljima i skrbnicima, da nauče svoju djecu o sigurnom i odgovornom postupanju sa osobnim podacima na internetu. Maloljetnici nebi smjeli unositi bilo kakve osobne podatke na web stranicu jessyss.com, bez dopuštenja roditelja ili skrbnika. Tvrtka IME d.o.o. nikada neće svjesno prikupljati osobne podatke od maloljetnih osoba, ili ih na bilo koji način koristiti, ili ih otkriti trećoj osobi bez njihovog dopuštenja.

20. Poveznice do drugih web stranica

Izjava o zaštiti privatnosti podataka odnosi se na početnu stranicu jessyss.hr, koja je u vlasništvu tvrtke IME d.o.o. i svih njezinih podmjesta. Web stranica zadana na toj preuzetoj stranici, može sadržati poveznicu do drugih dobavljača unutar i izvan tvrtke IME d.o.o., za koje ova izjava o zaštiti osobnih podataka ne vrijedi. Kada napustite web stranicu jessyss.hr, trebali biste ponovo pročitati izjave o zaštiti osobnih podataka na svakoj stranici posebno.

21. Isključenje odgovornosti

Davatelj usluge zadržava pravo da onemogući web stranicu, ili onemogući pristup do nje, zbog tehničkih ili drugih problema održavanja, što znači također onemogučavanje dostupa do internet trgovine. Davatelj usluge nije odgovoran za naknadu za bilo koju nastalu štetu, gubitak ili trošak (u daljnjem tekstu: šteta), nastalih od strane korisnika zbog prestanka, neuspjeha ili prepreka pri funkcioniranju spletne stranice.

Davatelj usluga ne jamči točnost, potpunost ili pravilnost objavljenih sadržaja na web stranici, niti ne preuzima odgovornost za nastalu štetu, koja bi mogla oštetiti korisnika zbog njegovog pouzdanja u objavljeni sadržaj. 

Davatelj nije odgovoran za bilo kakvu štetu, koja može nastati na korisnikovoj strojnoj, programskoj ili drugoj opremi zbog korištenja web stranice. Korisnik mora osigurati potrebnu zaštitu opreme (antivirusni program itd.) prije pristupa do, i korištenjem web stranice.

Korisnik mora osigurati primjerenu zaštitu i povjerenje podataka, koji se koriste za prijavu na web stranicu (e-mail, lozinka). Davatelj usluge ne odgovara za nastalu štetu koja bi mogla nastati kao rezultat korisničkog neovlaštenog otkrivanja ili korištenja podataka za prijavu.

22. Pravo na obaviještenost

Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi naših pravila o privatnosti osobnih podataka, ili kako su vaši podaci zaštićeni, slobodno se obratite na naše predstavnike zaštete privatnosti.

IME d.o.o.
Šentiljska cesta 49

2000 Maribor, Slovenija
e-mail: info@jessyss.com

Temeljem Vašeg zahtjeva ćemo Vas odmah obavijestiti – pismenim putem u skladu sa važećim zakonskim propisima – koji osobni podaci, ako oni postoje, su prikupljeni tijekom posjećivanja web stranice jessyss.com.

Objava promjena

Svaka promjena naše politike o zaštiti osobnih podataka, biti će objavljena u toj izjavi o zaštiti osobnih podataka, na početnoj strani jessyss.com i na drugim prikladnim mjestima.

23. Završne odredbe

Nevaljanost bilo koje odredbe ovih općih uvjeta, bez obzira na razloga nevaljanosti, ne dovodi do nevaljanosti ovih uvjeta u cjelini. U tom primjeru se nevažeća odredba smatra nepisanom, međutim, dok ovi uvjeti i dalje ostaju na snazi, bez te jedinstvene nevažeće odredbe.

Ovi opći uvjeti stupaju na nagu dana 8.9.2023.

Davatelj: IME d.o.o.