Povrat artikla

U kojem vremenskom periodu trebam artikal vratiti?

U slučaju da vam primljeni artikal ne pristaje, u roku od 14 dana od primitka pošiljke nas na e-mail adresu (info@jessyss.com) obavijestite o tome da želite vratiti kupljeni artikal, te ga vratite u vremenskom roku od 14 dana.

Pripazite da artikle vratite na vrijeme u roku propisanom Zakonom o zaštiti potrošača. Artikle koje primimo nakon roka, vraćamo na Vašu adresu o Vašem trošku.

Kako mogu isprobati naručene proizvode?

Kupac ima pravo pregledati i isprobati primljenu robu u onoj mjeri koja je zaista nužno potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja robe i kao što je to uobičajeno u trgovinama. Svako "isprobavanje" koje odstupa od gore navedenog može se smatrati korištenjem robe, a kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ukoliko je smanjenje posljedica rukovanja i isprobavanja robe, a nije bila nužno potrebna za utvrđivanje prirode, karakteristika i rada robe. Preporučujemo da pažljivo otvorite ambalažu i da ju sačuvate u nepromjenjenom stanju. Također, sačuvajte pričvršćene naljepnice i etikete, sve dok niste u potpunosti sigurni da Vam proizvod odgovara. Kod isprobavanja obuće trebate pripaziti da cipele isprobate na čistoj i glatkoj površini. Pri kupnji odjeće, donjeg rublja i kupaćih kostima odgovarajuću veličinu provjerite odijevanjem preko drugih odjevnih predmeta, ne na golu kožu! Budite također oprezni na tragove šminke ili pudera.

Kako pripremiti proizvod za povrat?

Artikal nam vratite neoštećen, u jednakoj količini, osim ako je uništen, oštečen, izgubljen ili ako je njegova količina smanjena bez krivnje kupca.

12.2. Artikal koji želite vratiti, mora biti:

  • nekorišten, nenošen, čist i neoštečen, s priloženim naljepnicama i etiketama, u originalnoj ambalaži;
  • artikli koji su prodani u kompletu moraju biti isto tako i vraćeni;
  • cipele je potrebno vratiti u originalnoj kutiji za cipele, a kutija ne smije biti oblijepljena poštanskim naljepnicama i trakama, već mora biti zaštićena odgovarajućom ambalažom - drugom kutijom, vrećicom, papirom za zamatanje,
  • ambalaža kozmetičkih proizvoda mora ostati originalno zatvorena;
  • iz higijenskih razloga naušnice, čarape, trake za kosu ne mogu se vratiti ili zamijeniti.

Jessyss pridržava pravo odbiti proizvod ako gore navedeni zahtjevi nisu ispunjeni. Ako je vaš proizvod odbijen, primit ćete e-mail obavijest.

Kako spakirati cipele za povrat?

Cipele su pakirane u originalnoj kutiji proizvođača, često se spremaju u posebne vrećice, zaštićene su papirom, imaju papirnato ili drugo punilo, lijeva i desna cipela odvojene su međkartonom. Sve navedeno u online trgovini spada u komplet cipela. Prilikom povrata cipela, obavezno pošaljite cipele zajedno s kutijom u kojoj ste primili cipele te sa svim pripadajućim vrećicama, papirima, kartonom i sl. Originalna kutija za cipele ne smije se koristiti kao kutija za otpremu. Originalnu kutiju je potrebno zaštititi odgovarajućom ambalažom (drugom kutijom, vrećicom, omotnim papirom), ne pisati po njoj niti lijepiti poštanske naljepnice i trake jer takva kutija više nije upotrebljiva. Ako cipele dobijemo u kutiji oštećeni samoljepljivom trakom, poštanskim naljepnicama, olovkom, flomastrom itd. i/ili bez vrećica za pohranu cipela, bez papirića i kartončića iznos za povrat umanjuje se za 3,95 EUR. Ako dobijemo cipele bez originalne kutije s kataloškim brojem proizvođača i EAN kodom, nažalost moramo odbiti prijam takvih cipela i zamoliti Vas za troškove ponovnog slanja na Vašu adresu. JESSYSS ima pravo da odbije plaćanje vraćenih paketa koji dolaze pakovano na neodgovarajući način. 

 

Vraćanje cipela

 

 

 

 

Na koju adresu vratim artikal?

Pošiljku za povrat je potrebno poslati HRVATSKOM POŠTOM na niže navedenu adresu. Uz navedenu adresu je potrebno obavezno upisati ID: 95493396. Troškove povrata snosi kupac. Molimo, sačuvajte potvrdu o slanju te račun o plaćenoj poštarini dok paket ne stigne do nas i dok ne izvršimo povrat novca. 

Packeta International s.r.o – HR post
ID: 95493396 (IME d.o.o.)
Poštanska 9
10410 Velika Gorica

Molimo Vas da paket pošaljete isključivo Hrvatskom poštom, u suprotnom neće biti prihvaćen.

S obzirom da se skladište Jessyss nalazi u inozemstvu, molimo Vas za strpljenje, jer isporuka vraćene robe u naše skladište može trajati i 2 do 3 tjedna od dana slanja. Nakon primitka robe u skladištu u Velikoj Gorici, pošiljke se kontinuirano isporučuju u naše centralno skladište u inozemstvu. O primitku i obradi Vaše vraćene robe bit ćete obaviješteni e-mailom.

Povrat novca radimo odmah po primitku vraćenog artikla u naše skladište, kada utvrdimo da je  artikal nenošen i neoštećen. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju ili nam je poslana poslije određenog roka za povrat pošiljku ćemo uz prethodnu obavijest vratiti na adresu kupca.

Je li potrebno nešto priložiti uz proizvod koji se vraća?

Uz proizvod priložite ispunjeni obrazac za povrat robe – isprintajte ga na OBRASCU ZA POVRAT.

Kada i kako mogu dobiti povrat sredstava?

S obzirom da je naše centralno skladište u drugoj zemlji EU, može proći do 10 radnih dana da se paket vrati u naše skladište. Nakon što vaš paket stigne u naše centralno skladište, obavijestit ćemo Vas o povratu putem e-pošte. Nakon primitka vraćene robe ćemo u skladu sa zakonskim propisima vratiti novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka otkazivanja ugovora i vraćenih proizvoda. Obično izvršimo povrat novca za 1-3 radna dana od dana primitka robe, vraćene u naše centralno skladište.

Za artikle koji su plaćeni pouzećem ili uplatom na račun tvrtke, povrat novca vršimo na vaš tekući račun. Za artikle koji su plaćeni PayPal računom, povrat otkupnog iznosa vršimo na Paypal račun. Za artikle plaćane kreditnom ili debitnom karticom, povrat otkupnog iznosa vršimo na platnu karticu. Ako je narudžba plaćena vaučerom, odobrenjem ili poklon bonom, smatra se kao sredstvo plaćanja prilikom povlačenja iz ugovora, pa se tako i vraća kao poklon bon. Povrat sredstava u gotovini nije moguć. Za iznose niže od 2 EUR izdajemo poklon bone zbog bankovnih troškova i naknada platnog prometa.

Moram li platiti za povrat proizvoda?

Da. Troškove povrata robe u Veliku Goricu snosi kupac. A troškove slanja iz Velike Gorice do našeg centralnog skladišta u inozemstvu snosimo mi. Molimo da paket ne šaljete s otkupninom, pošto pošiljku s otkupninom djelatniki HR pošte u Velikoj Gorici ne mogu preuzimati i automatski će biti vraćena na Vašu adresu.

Mogu li zamijeniti primljeni artikl?

U Jessyss više ne nudimo uslugu besplatne zamjene artikla. Za sve vraćene artikle bit će vraćen novac nakon što ih pregleda naša reklamacijska služba. Ako trebate drugu veličinu ili boju artikla, morat ćete napraviti novu narudžbu.

Dobila/-o sam proizvod s greškom. Što da napravim?

U slučaju prigovora obratite nam se na info@jessyss.com ili info@jessyss.hr. Pronaći ćemo najprikladnije rješenje za vas. Obično mi rješavamo povrat takvog proizvoda.

Prava do zamjene artikla, povrata iznosa kupljenog artikla, jamstva, stvarnih pogrešaka ili netočno izvršene usluge, preciznije su opisana u Zakonu o zaštiti potrošača.

Dobila/-o sam email da sam vratila/-o nošeni proizvod. Što sad?

Jessyss pridržava pravo odbijanja proizvoda ako zahtjevi za povrat proizvoda nisu ispunjeni. Ako nam proizvod vratite sa znakovima korištenja ili oštećen, nećemo vam moći vratiti novac i možda ćemo vam ga morati vratiti. Ako je vaš proizvod odbijen, primit ćete e-mail obavijest.

Ukoliko želite da vam takav proizvod ponovno pošaljemo na vašu adresu, obvezni ste unaprijed podmiriti troškove dostave u iznosu od 3,95 EUR na bankovni račun: BE35 9670 3731 3337 (WISE EUROPE S.A) ili na Paypal račun korisnika info@jessyss.com. U suprotnom ćemo takav proizvod poslati na uništenje. Ukoliko u roku od 60 dana od vas ne dobijemo odgovor o povratu proizvoda sa znakovima nošenja, vraćeni proizvod će se automatski predati na uništenje.

Kako se izračunava povrat novca ako sam kupila/o proizvode u promociji 3 za 2?

Pri kupnji 3 proizvoda odobravamo popust u vrijednosti najjeftinijeg proizvoda.

U slučaju povrata svih artikala kupljenih u akciji 3 ZA 2, kupoprodajna cijena bit će vraćena u cijelosti. U slučaju povrata 1 ili 2 artikla kupljena u akciji 3 ZA 2, ugovor iz akcije 3 za 2 više ne vrijedi te više ne ostvarujete pravo na popust ostvaren pri kupnji 3 artikla. Vrijednost popusta odn. iznos najjeftinijeg artikla odbija se prilikom povrata cijelokupne cijene za vraćene proizvode. Naravno, dopuštamo zamjenu vraćenih artikala za druge artikle iste ili više protuvrijednosti. U tom slučaju i dalje vrijedi promocija 3 za 2.

Povrat proizvoda osvojenih u nagradnoj igri

Nagrada se ne može isplatiti u gotovini, niti se može zamijeniti za drugi predmet. Nije prenosiva te se ne može zahtijevati njezina novčana protuvrijednost. Ukoliko dobitnik ne želi preuzeti nagradu i/ili je vrati, priređivač se oslobađa svih obveza u odnosu na dobitnika ove nagradne igre i stječe pravo raspolagati nagradom u bilo koju drugu svrhu.