Povrat artikla

Povlačenje iz ugovora i povrat artikla

12.1. Mogućnost povlačenja iz ugovora je namjenjena tome, da artikal možete otvoriti, pregledati ako vam odgovara i pristaje. U slučaju da artikal nije zadovoljio vaša očekivanja, možete odustati od kupnje.

U slučaju da vam primljeni artikal ne pristaje, u roku od 14 dana od primitka pošiljke nas na e-mail adresu (info@jessyss.com) obavijestite o tome da želite vratiti kupljeni artikal, te ga vratite u vremenskom roku od 14 dana. Artikal nam vratite neoštećen, u jednakoj količini, osim ako je uništen, oštečen, izgubljen ili ako je njegova količina smanjena bez krivnje kupca.

12.2. Artikal koji želite vratiti, mora biti:

  • nekorišten, nenošen, čist i neoštečen, s priloženim naljepnicama i etiketama, u originalnoj ambalaži;
  • artikli koji su prodani u kompletu moraju biti isto tako i vraćeni;
  • kutija cipela mora ostati neoštečena, nemojte lijepiti poštanske adresnice i samoljepive trake ili pisati adresu na kutiju;
  • ambalaža kozmetičkih proizvoda mora ostati originalno zatvorena;
  • iz higijenskih razloga naušnice, čarape, trake za kosu ne mogu se vratiti ili zamijeniti.

Ako ste kupljeni artikal koristili, povlačenje iz ugovora i povrat artikla nažalost više nisu mogući.

Kupac ima pravo pregledati i isprobati primljenu robu u onoj mjeri koja je zaista nužno potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja robe i kao što je to uobičajeno u trgovinama. Svako "isprobavanje" koje odstupa od gore navedenog može se smatrati korištenjem robe, a kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ukoliko je smanjenje posljedica rukovanja i isprobavanja robe, a nije bila nužno potrebna za utvrđivanje prirode, karakteristika i rada robe. Preporučujemo da pažljivo otvorite ambalažu i da ju sačuvate u nepromjenjenom stanju. Također, sačuvajte pričvršćene naljepnice i etikete, sve dok niste u potpunosti sigurni da je to odgovarajući artikl.

Pri kupnji odjeće, donjeg rublja i kupaćih kostima odgovarajuću veličinu provjerite odijevanjem preko drugih odjevnih predmeta, ne na golu kožu! Budite također oprezni na tragove šminke ili pudera.

Kod isprobavanja obuće trebate pripaziti da cipele isprobate na čistoj i glatkoj površini. Obuću obavezno pošaljite zajedno s originalnom kutijom u kojoj su cipele pakirane ukupno s vrečicama, kartončićima i papirićima koji pripadaju novoj obući. Kutija mora biti zaštićena odgovarajućom ambalažom, na nju ne pišite i ne lijepite poštanske naljepnice i selotejp, jer takva kutija više nije upotrebljiva.

12.3. Postupak povrata artikla:

Artikal koji vam ne odgovara, pošaljite na adresu IME d.o.o., p.p. 102, 49000 Krapina. Artiklu priložite kopiju originalnog računa i ispunjeni obrazac povrata artikla (ispunite obrazac povrata artikla). Nakon primitka vraćenog artikla izvršit ćemo povrat novca najkasnije u roku od 14 dana. Povrat iznosa nije moguć isplatom u gotovini.

Za artikle koji su plaćeni pouzećem ili uplatom na račun tvrtke, povrat novca vršimo na vaš tekući račun. Za artikle koji su plaćeni PayPal računom, povrat otkupnog iznosa vršimo na Paypal račun. Za artikle plaćane kreditnom ili debitnom karticom, povrat otkupnog iznosa vršimo na platnu karticu.

Jedini trošak koji vas tereti u vezi s odstupanjem od ugovora, je trošak slanja pošiljke koji se naplaćuje prema cjeniku usluga dostave Hrvatske Pošte. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo. Ako budete koristili usluge drugih dostavnih službi, paket nažalost neće biti isporučen na našu adresu (p.p. 102 = poštanski pretinac u poštanskom uredu Krapina). Preporučujemo da pri predaji pošiljke ne zaboravite uzeti potvrdu o poslanoj pošiljci s jedinstvenim prijamnim brojem koja će vam služiti kao dokaz da je pošiljka poslana na našu adresu. Ako iz bilo kojih razloga vašu pošiljku ne primimo ili imate upit o prispijeću pošiljke te povratu novca, navedite ovaj broj u svakoj komunikaciji s nama.

12.4. Na jessyss.hr također omogućujemo zamjenu artikla. Ako primljeni artikal nije ispunio vaša očekivanja, možete ga zamjeniti drugim, jednakovrijednim artiklom, o čemu nas morate obavijestiti putem obrasca za povrat artikla.

Prava do zamjene artikla, povrata iznosa kupljenog artikla, jamstva, stvarnih pogrešaka ili nepravilno izvedene usluge, preciznije su opisana u Zakonu o zaštiti potrošača.