Povrat artikla

Povlačenje iz ugovora i povrat artikla

12.1. Mogućnost povlačenja iz ugovora je namjenjena tome, da artikal možete otvoriti, pregledati ako vam odgovara i pristaje. U slučaju da artikal nije zadovoljio vaša očekivanja, možete odustati od kupnje.

U slučaju da vam primljeni artikal ne pristaje, u roku od 14 dana od primitka pošiljke nas na e-mail adresu (info@jessyss.com) obavijestite o tome da želite vratiti kupljeni artikal, te ga vratite u vremenskom roku od 14 dana. Artikal nam vratite neoštećen, u jednakoj količini, osim ako je uništen, oštečen, izgubljen ili ako je njegova količina smanjena bez krivnje kupca.

12.2. Artikal koji želite vratiti, mora biti:

  • nekorišten, nenošen, čist i neoštečen, s priloženim naljepnicama i etiketama, u originalnoj ambalaži
  • artikle, koji su prodani u kompletu, moraju biti isto tako i vračeni,
  • kutija cipela mora ostati neoštečena, nemojte lijepiti poštanske adresnice i samoljepive trake ili pisati adresu na kutiju
  • ambalaža kozmetičkih proizvoda mora ostati originalno zatvorena.
  • iz higijenskih razloga naušnice, čarape, trake za kosu ne mogu se vratiti ili zamjeniti.

Ako ste kupljeni artikal koristili, povlačenje iz ugovora i povrat artikla nažalost više nisu mogući.

Kupac ima pravo pregledati i isprobati primljenu robu u onoj mjeri koja je zaista nužno potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja robe i kao što je to uobičajeno u trgovinama. Svako "isprobavanje" koje odstupa od gore navedenog može se smatrati korištenjem robe, a kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ukoliko je smanjenje posljedica rukovanja i isprobavanja robe, a nije bila nužno potrebna za utvrđivanje prirode, karakteristika i rada robe. Preporučujemo da pažljivo otvorite ambalažu i da ju sačuvate u nepromjenjenom stanju. Također, sačuvajte pričvršćene naljepnice i etikete, sve dok niste u potpunosti sigurni da je to odgovarajući artikl. Pri kupnji odjeće, donjeg rublja i kupaćih kostima odgovarajuću veličinu provjerite odijevanjem preko drugih odjevnih predmeta, ne na golu kožu! Budite također oprezni na tragove šminke ili pudera. Pri povratku cipela obavezno pošaljite obuću zajedno s kutijom u kojoj ste cipele i primili. Kutija mora biti zaštićena odgovarajućom ambalažom, na nju ne pišite i ne lijepite poštanske naljepnice i selotejp, jer takva kutija više nije upotrebljiva.

12.3. Postupak povrata artikla:

Artikal koji vam ne odgovara, pošaljite na adresu IME d.o.o., p.p. 102, 49000 Krapina, Hrvatska. Artiklu priložite kopiju originalnog računa i ispunjeni obrazac povrata artikla (ispunite obrazac povrata artikla). Nakon primitka vraćenog artikla izvršit ćemo povrat novca najkasnije u roku od 14 dana. Povrat iznosa nije moguć isplatom u gotovini.

Za artikle koji su plaćeni s PayPal računom, povrat otkupnog iznosa vršimo na Paypal račun. Za artikle plaćane s kreditnom ili debitnom karticom, povrat otkupnog iznosa vršimo na platnu karticu.

Jedini trošak koji vas tereti u vezi s odstupanjem od ugovora, je trošak slanja pošiljke, koji se naplaćuje prema cjeniku usluga dostave Hrvatske Pošte. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo. Ako budete koristili usluge drugih dostavnih službi, paket nažalost neće biti isporučen na našu adresu (p.p. 102 = poštanski pretinac u poštanskom uredu Krapina). Preporučujemo da pri predaji pošiljke ne zaboravite uzeti potvrdu o poslanoj pošiljci s jedinstvenim prijamnim brojem koja će vam služiti kao dokaz da je pošiljka poslana na našu adresu. Ako iz bilo kojih razloga vašu pošiljku ne primimo ili imate upit o prispijeću pošiljke te povratu novca, navedite ovaj broj u svakoj komunikacijama s nama.

12.4. Na jessyss.hr također omogućujemo zamjenu artikla. Ako primljeni artikal nije ispunio vaša očekivanja, možete ga zamjeniti drugim, jednakovrijednim artiklom, o čemu nas morate obavijestiti putem obrasca za povrat artikla.

Prava do zamjene artikla, povrata iznosa kupljenog artikla, jamstva, stvarnih pogrešaka ili nepravilno izvedene usluge, preciznije su opisana u Zakonu o zaštiti potrošača.