Povlačenje iz ugovora i povrat artikla
12.1. Mogućnost povlačenja iz ugovora je namjenjena tome, da artikal možete otvoriti, pregledati ako vam odgovara i pristaje. U slučaju da artikal nije zadovoljio vaša očekivanja, možete odustati od kupnje.
U kojem vremenskom perijodu trebam artikal vratiti?
U slučaju da vam primljeni artikal ne pristaje, u roku od 14 dana od primitka pošiljke nas na e-mail adresu (info@jessyss.com) obavijestite o tome da želite vratiti kupljeni artikal, te ga vratite u vremenskom roku od 14 dana.
Pripazite da artikle vratite na vrijeme u roku propisanom Zakonom o zaštiti potrošača. Artikle koje primimo nakon roka, vraćamo na Vašu adresu o Vašem trošku.
Kako mogu isprobati naručene proizvode?
Kupac ima pravo pregledati i isprobati primljenu robu u onoj mjeri koja je zaista nužno potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja robe i kao što je to uobičajeno u trgovinama. Svako "isprobavanje" koje odstupa od gore navedenog može se smatrati korištenjem robe, a kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ukoliko je smanjenje posljedica rukovanja i isprobavanja robe, a nije bila nužno potrebna za utvrđivanje prirode, karakteristika i rada robe. Preporučujemo da pažljivo otvorite ambalažu i da ju sačuvate u nepromjenjenom stanju. Također, sačuvajte pričvršćene naljepnice i etikete, sve dok niste u potpunosti sigurni da Vam proizvod odgovara. Kod isprobavanja obuće trebate pripaziti da cipele isprobate na čistoj i glatkoj površini. Pri kupnji odjeće, donjeg rublja i kupaćih kostima odgovarajuću veličinu provjerite odijevanjem preko drugih odjevnih predmeta, ne na golu kožu! Budite također oprezni na tragove šminke ili pudera.
Kako pripremiti proizvod za povrat?
Artikal nam vratite neoštećen, u jednakoj količini, osim ako je uništen, oštečen, izgubljen ili ako je njegova količina smanjena bez krivnje kupca.
12.2. Artikal koji želite vratiti, mora biti:
- nekorišten, nenošen, čist i neoštečen, s priloženim naljepnicama i etiketama, u originalnoj ambalaži;
- artikli koji su prodani u kompletu moraju biti isto tako i vraćeni;
- cipele je potrebno vratiti u originalnoj kutiji za cipele, a kutija ne smije biti oblijepljena poštanskim naljepnicama i trakama, već mora biti zaštićena odgovarajućom ambalažom - drugom kutijom, vrećicom, papirom za zamatanje,
- ambalaža kozmetičkih proizvoda mora ostati originalno zatvorena;
- iz higijenskih razloga naušnice, čarape, trake za kosu ne mogu se vratiti ili zamijeniti.
Ako ste kupljeni artikal koristili, povlačenje iz ugovora i povrat artikla nažalost više nisu mogući.
Kako spakirati cipele za povrat?
Cipele su pakirane u originalnoj kutiji proizvođača, često se spremaju u posebne vrećice, zaštićene su papirom, imaju papirnato ili drugo punilo, lijeva i desna cipela odvojene su međkartonom. Sve navedeno u online trgovini spada u komplet cipela. Prilikom povrata cipela, obavezno pošaljite cipele zajedno s kutijom u kojoj ste primili cipele te sa svim pripadajućim vrećicama, papirima, kartonom i sl. Originalna kutija za cipele ne smije se koristiti kao kutija za otpremu. Originalnu kutiju je potrebno zaštititi odgovarajućom ambalažom (drugom kutijom, vrećicom, omotnim papirom), ne pisati po njoj niti lijepiti poštanske naljepnice i trake jer takva kutija više nije upotrebljiva. Ako cipele dobijemo u kutiji oštećeni samoljepljivom trakom, poštanskim naljepnicama, olovkom, flomastrom itd. i/ili bez vrećica za pohranu cipela, bez papirića i kartončića iznos za povrat umanjuje se za 3,95 EUR. Ako dobijemo cipele bez originalne kutije s kataloškim brojem proizvođača i EAN kodom, nažalost moramo odbiti prijam takvih cipela i zamoliti Vas za troškove ponovnog slanja na Vašu adresu. JESSYSS ima pravo da odbije plaćanje vraćenih paketa koji dolaze pakovano na neodgovarajući način.
Kako funkcionira povrat artikla?
Dostavna služba Overseas Express će izvršiti prikup na Vašoj adresi. Prikup naručite ovdje (ispunite obrazac):
Popunite sva obavezna polja i kliknite gumb NARUČI PRIKUP. Kurir onda u roku od 1-3 radna dana dolazi po paket na Vašu adresu sa dostavnicom. Prije će Vas obavijestiti putem sms poruke i e-maila.
S obzirom da je naše centralno skladište u drugoj zemlji EU, može proći 7-10 radnih dana da se paket vrati u naše skladište. Nakon što vaš paket stigne u naše centralno skladište u Sloveniji, obavijestit ćemo Vas o povratu putem e-pošte. Naknada od 3,95 € povezana je s troškovima dostave nastalim tijekom povrata. Ovaj iznos će se oduzeti od ukupnog iznosa za vraćenu robu.
Je li potrebno nešto priložiti uz proizvod koji se vraća?
Uz proizvod priložite ispunjeni obrazac za povrat robe – isprintajte ga na OBRASCU ZA POVRAT.
Kada i kako mogu dobiti povrat sredstava?
Nakon primitka vraćene robe ćemo u skladu sa zakonskim propisima vratiti novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka otkazivanja ugovora i vraćenih proizvoda. Obično izvršimo povrat novca za 1-3 radna dana od dana primitka robe, vraćene u naše centralno skladište.
Za artikle koji su plaćeni pouzećem ili uplatom na račun tvrtke, povrat novca vršimo na vaš tekući račun. Za artikle koji su plaćeni PayPal računom, povrat otkupnog iznosa vršimo na Paypal račun. Za artikle plaćane kreditnom ili debitnom karticom, povrat otkupnog iznosa vršimo na platnu karticu. Ako je narudžba plaćena vaučerom, odobrenjem ili poklon bonom, smatra se kao sredstvo plaćanja prilikom povlačenja iz ugovora, pa se tako i vraća kao poklon bon. Povrat sredstava u gotovini nije moguć. Za iznose niže od 2 EUR izdajemo poklon bone zbog bankovnih troškova i naknada platnog prometa.
Moram li platiti za povrat proizvoda?
Kada kurir dođe prikupiti Vaš paket, ne morate ništa platiti. Tek kada primimo vaš vraćeni paket u naše centralno skladište, naplaćujemo naknadu za povrat od 3,95 EUR. Naknada od 3,95 € povezana je s troškovima dostave nastalim tijekom povrata. Ovaj iznos će se oduzeti od ukupnog iznosa za vraćenu robu.
Mogu li zamijeniti primljeni artikl?
U Jessyss više ne nudimo uslugu besplatne zamjene artikla. Za sve vraćene artikle bit će vraćen novac nakon što ih pregleda naša reklamacijska služba. Ako trebate drugu veličinu ili boju artikla, morat ćete napraviti novu narudžbu.
Dobila/-o sam proizvod s greškom. Što da napravim?
U slučaju prigovora obratite nam se na info@jessyss.com ili info@jessyss.hr. Pronaći ćemo najprikladnije rješenje za vas. Obično mi rješavamo povrat takvog proizvoda.
Prava do zamjene artikla, povrata iznosa kupljenog artikla, jamstva, stvarnih pogrešaka ili netočno izvršene usluge, preciznije su opisana u Zakonu o zaštiti potrošača.
Kako se izračunava povrat novca ako sam kupila/o proizvode u promociji 3 za 2?
Pri kupnji 3 proizvoda odobravamo popust u vrijednosti najjeftinijeg proizvoda.
U slučaju povrata svih artikala kupljenih u akciji 3 ZA 2, kupoprodajna cijena bit će vraćena u cijelosti. U slučaju povrata 1 ili 2 artikla kupljena u akciji 3 ZA 2, ugovor iz akcije 3 za 2 više ne vrijedi te više ne ostvarujete pravo na popust ostvaren pri kupnji 3 artikla. Vrijednost popusta odn. iznos najjeftinijeg artikla odbija se prilikom povrata cijelokupne cijene za vraćene proizvode. Naravno, dopuštamo zamjenu vraćenih artikala za druge artikle iste ili više protuvrijednosti. U tom slučaju i dalje vrijedi promocija 3 za 2.
Povrat proizvoda osvojenih u nagradnoj igri
Nagrada se ne može isplatiti u gotovini, niti se može zamijeniti za drugi predmet. Nije prenosiva te se ne može zahtijevati njezina novčana protuvrijednost. Ukoliko dobitnik ne želi preuzeti nagradu i/ili je vrati, priređivač se oslobađa svih obveza u odnosu na dobitnika ove nagradne igre i stječe pravo raspolagati nagradom u bilo koju drugu svrhu.